0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

23. 11. 2011

All the Boys Love Mandy Lane (2006)

Kdo zbaví Mandy panenství?

Mandy patří mezi nejobletovanější dívky na střední škole. Snad každý kluk by s ní chtěl chodit, nebo si s ní užít na jednu noc. Ona je však v tomto ohledu chladná jako skála a všechny odmítá. Jediný kdo si u ní získal přízeň je Emmet, ale i toho bere jen jako svého nejlepšího přítele. Jednoho dne je Mandy pozvána skupinou studentů na víkendovou party, která se má uskutečnit na odlehlém ranči. Jediný kdo pozvánku nedostal je právě Emmet, který není mezi ostatními zrovna dvakrát oblíbený a navíc by ostatním klukům jen překážel v jejich snaze sbalit Mandy. Mejdan se rozjíždí, alkohol i drogy frčí v plném proudu a brzy začnou opadávat i poslední zábrany. Jenže v tu chvíli začnou teenageři jeden po druhém záhadně mizet.

Český název: Všichni milují Mandy Lane
Režie: Jonathan Levine
Rok výroby: 2006
Délka: 90 min
Země: USA

Hrají:
Amber Heard ... (Mandy Lane)
Michael Welch ... (Emmet)
Anson Mount ... (Garth)
Whitney Able ... (Chloe)
Aaron Himelstein ... (Red)
... a další

S velkými obavami jsem pouštěl tento film, protože již podle popisu děje na obalu DVD bylo jasné, že o žádnou originální záležitost se určitě jednat nebude. Již mnohokrát profláknutou zápletku jsem však byl ochotný přetrpět jen kvůli herečce Amber Heard, která patří mezi moje oblíbenkyně. Začátek filmu mě však trochu překvapil, přestože ani zde nebylo k vidění mnoho nového. Trpělivý divák musí opět překonat spoustu trapných dialogů a sexistických hlášek (narážek), kterých je v poslední době snad v každém americkém kousku plno. Náctiletí se u nich asi dosyta nasmějí, ale já spíš kroutil hlavou. Věty typu "kdo má menší penis, proč ji nemá vyholenou a kdo si s kým zasouloží" mně už moc neberou.

Když však na scénu přijde záhadný vrah a začnou umírat lidé, tak se mi nálada alespoň trošku zvedla. Byla jen velká škoda, že se všechno odehrávalo převážně ve tmě. O osvětlení se ani moc zmiňovat nebudu, protože pokud nepřilepíte oči k televizi či monitoru svého počítače, tak z toho moc mít nebudete. I tak mi však při jedné scéně přestal na chvíli chutnat oběd. Bohužel mé nejhorší obavy se naplnily a já téměř po celou dobu postrádal nějakou výraznější atmosféru, při které bych se přestal nudit. Pořád jsem doufal v nějakou změnu k lepšímu, ale podprůměrný scénář a režisérův um mi to neumožnil.

To však ještě nedošlo na tu úplně nejhorší věc v celém filmu! Tou je jeho úplný závěr. Možná to bylo nepříliš velkou zkušeností režiséra, nebo opravdu trapným scénářem, ale já zůstal hledět jako puk. Už dlouho jsem neviděl takhle otřesný konec. Jakoby snad ani sám scénárista nevěděl, jak má svoje dílo zakončit. Následující snůška nesmyslných a hlavně nevysvětlených keců, honička a finální souboj už jen podtrhly nepříliš velkou kvalitu celého filmu.

Absolutně nechápu účast Amber v téhle slátanině, která se snaží tvářit jako teenagerská vyvražďovačka. Jednotlivé postavy jsou nesnesitelně protivné, nezajímavé a hlavně na ránu. Osobně bych polovinu z nich nechal zhebnout již v prvních deseti minutách a možná bych uvažoval i o vyšším hodnocení. Na druhou je však potřeba pochválit hudební doprovod, který místy skutečně zazářil. Stačilo vidět jen jednou a nikdy více.

Hodnocení:
40% tomu dávám jen proto, že znám ještě několik mnohem horších filmů.

Žádné komentáře:

Okomentovat