0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

19. 1. 2013

Tortured, The (2010)


Zabil jim syna, teď pozná, jak bolestivá bude odplata pomstychtivých rodičů!!!
Manželé Craig a Elise měli doposud docela šťastné manželství, ale jen do chvíle, kdy jim kdosi unese jejich šestiletého synka přímo před domem. Policie rozjede pátrání a dokonce se jim podaří shodou okolností najít pachatele, ale přijdou už pozdě. Bezcitný John Kozlowski malého chlapce zabije krátce před jejich příjezdem. Když za to u soudu vyfasuje „jen 25 let“ rozhodnou se zdrcení Landryovi vzít spravedlnost do svých rukou. Během vězeňského transportu se jim podaří unést vraha svého dítěte a společnými silami ho začnou mučit ve sklepení starého domu na samotě. Ani oni nebudou mít žádné slitování…



Český název: Touha po pomstě
Režie: Robert Lieberman
Rok výroby: 2010
Délka: 79. min
Země: USA / Kanada

Hrají:
Jesse Metcalfe …………………..(Craig Landry)
Erika Christensen ………………..(Elise Landry)
Bill Lippincott ……………………(Galligan)
Bill Moseley ………………………(John Kozlowski)
Fulvio Cecere ……………………..(Detektiv Berger)
…a další



Byl jsem docela zvědavý na tento film, který si mnoho lidí opravdu pochvaluje. Bohužel první polovina filmu připomíná spíše drama nežli horor a přestože její obsah mi rozhodně nepřišel nezajímavý, moc jsem se při tom nebavil. Jak Metcalfe tak Christensen patří mezi moje oblíbené herce (herečky), ale teprve při mučení jsem si film začal užívat i já. Bohužel si nelze nevšimnout několika tvůrčích chyb a především ono finální rozuzlení považuju za dost stupidní. To byli manželé opravdu tak blbí a snad i slepí? K dobru připočítávám i odpovídající nepřemrštěnou stopáž a několik oku lahodících záběrů při mučení. Takové průměrné pokoukání, ale nic převratného. Viděl jsem už i lepší filmy na podobné téma.
Filmy s lidskou touhou po „spravedlivé“ odplatě jsou přesně podle mého gusta. Pocit bezmocnosti brzy vystřídá pomstychtivost a pokud se jde rovnou na věc, nabere i atmosféra ty správné grády. Tady to sice nefungovalo podle mých představ, ale velmi brzy jsem přistoupil na jejich hru. Základem je letmé seznámení s „rodinnou tragédií“, které následně obohatí několik flashbacků, hlavně když se pořád neopakují – jinak je to nuda. Jenže když se tvůrci snaží až moc tlačit na pilu a za každou cenu protlačit akčnost, začnou se kupit nesmyslné scény a především chování postav. 
Nejen náš manželský pár se choval dost divně, ale také policisté či doktor u sanitky. Nechci být hnidopich, ale podobné stupidity mi lezou na nervy. No a s tím závěrem to scénárista nezvládl. Anebo si už vážně myslí, že jim nadržení diváci sežerou úplně všechno, hlavně když teče krev? Tady jde alespoň vidět, že někomu stačí ke „štěstí“ opravdu málo. Pokud však budu objektivní, tak musím říct, že jsem se u toho nenudil a to byl asi rozhodující faktor, proč dám průměrné hodnocení. 

Hodnocení:

60%

Žádné komentáře:

Okomentovat