0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

19. 3. 2012

Night Angel (1990)

Nenávidí lásku, děti a především boha.

Celý příběh se točí okolo překrásné Lilith. Byla první ženou Adama, stvořená ze špíny a odpadu. Se svým mužem nedokázala žít ve smíru, protože toužila potom, být mu rovnocennou partnerkou. Proto od něj odešla a stala se nevěstkou démonů s nimiž plodila jednoho pekelného potomka za druhým. Nedbala božího varování a tak musel následovat trest! Její děti umíraly po stovkách a tak i ona se rozhodla mstít. Ve snech začala svádět muže, které buďto přímo zabila nebo je připravila o zdravý rozum. To samé platí i u samotných dětí, které rovněž s velkou oblibou zabíjela. Především pak novorozence.


Český název: Noční anděl
Režie: Dominique Othenin-Girard
Rok výroby: 1990
Délka: 90 min
Země: USA

Hrají:
Isa Jank ... (Lilith)
Linden Ashby ... (Craig)
Debra Feuer ... (Kirstie)
Helen Martin ... (Sadie)
Doug Jones ... (Ken)
...a další

V tomto filmu se podíváme na zoubek módnímu magazínu Siren, ve kterém pracuje i hlavní hrdina Craig. Těsně před vydáním nového čísla, za podivných okolností zemře jeho majitel (hlavní vydavatel) i s celou svou rodinou. I přesto si jeho kolegové neodpustí pořádat večírek, na kterém se náhle zjeví neznámá pohledná žena. Ta ihned okouzlí většinu pánů v místnosti. Jak se znenadání objevila, tak i zmizí. Zanedlouho poté však začnou umírat i další členové firmy a Craig začne trpět děsivými nočními můrami. V nich se mu kupodivu právě zjevuje tvář přitažlivé Lilith. Má s tím snad něco společného? Kdo vlastně je a odkud pochází?

Měl jsem už tu čest vidět několik hororových filmů, ve kterých figuruje postava Lilith a můžu říci, že tento je jeden z nejhorších. Dá se zde samozřejmě nalézt několik kladů, kvůli kterým bych mohl dát velké hodnocení, ale mnohem větší počet negativních věcí mi to nedovolí. Naprosto otřesná kvalita obrazu a zřejmě i samotné kamery, mi hrozně tahala oči a občas jsem musel luštit, cože se to vlastně děje na obrazovce (mimochodem mám DVD, nikoliv nějakou špatnou stáhnutou verzi). Navíc většina děje nehorázně nudí a já jsem málem nepřežil prvních deset minut.

Nebýt opravdu dobrého výběru herečky, jenž ztvárnila postavu Lilith, tak jsem to asi vypnul ještě před polovinou. Isa Jank ( Isa Andersen) byla pro ni přímo stvořená. Její smyslná tvář a ehm pěkně tvarované tělo bylo asi taky tím jediným, na co se tady dalo dívat. Pokud tedy samozřejmě nepočítám celkem kvalitně udělanou masku v její démonické podobě (nic extra, ale klasická béčková úroveň). Asi největší změnu v atmosféře jsem pocítil ve chvíli, kdy na okamžik navštívíme chaotický a perverzní Lilithin dům neřesti. Zde se tvůrcům podařilo natočit skutečně ujeté momentky. Jinak jsem ovšem povětšinu času postrádal větší množství napětí a jedinou změnu přinášely lehce erotické scény.

Nemůžu však tento film šoupnout rovnou do odpadu, protože určité světlé body se zde určitě najít dají. Možná nebudete souhlasit s mým hodnocením 40%, ale na průměr tohle podle mě nemá. Dá se zde nalézt totiž enormní množství různých chyb, špatných hereckých výkonů, stupidní chování postav, otřesný dabing a především velká koncentrace nudy. Možná někoho uchlácholí dvě gigantická ňadra s tvářemi, nebo „humorné“ vyrvání srdce, ale u mě to neobstálo. Navíc mi tam strašně vadila ta černá bába a její kecy.

Hodnocení:
40%

Žádné komentáře:

Okomentovat