0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

28. 1. 2014

Scary Movie 5 (2013)


Není Cindy, není zábava! Jen marný pokus přiblížit se parodii…

Danův bratr zemře za velice podivných událostí a jeho tři děti zmizí. Po třech měsících jsou nalezeny dvojicí vyhulenců v lesní chatě a tak si je jejich milý strýček společně se svou milou Jody vezmou do opatrovnictví a to i přes to, že to ošetřující doktor nedoporučoval. Dívky se totiž chovají divně a údajně si ze svého pobytu v lese „přivedly“ imaginární postavu „Mámu“. Dostanou nový byt, opatří jej kamerami a chtějí začít nový život jako šťastná rodinka. Bohužel se v domě začnou dít divné věci, které přinutí Jody, aby začala pátrat na vlastní pěst. Jak se ukáže, Máma skutečně existuje a je rozhodnuta zlikvidovat všechny, kdo se jí postaví do cesty…



Režie: Malcolm D. Lee
Rok výroby: 2013
Délka: 86. min
Země: USA

Hrají:
Ashley Tisdale ………………………..(Jody Sanders)
Simon Rex …………………………….(Dan Sanders)
Lidia Porto ……………………………..(Maria)
Erica Ash ……………………………….(Kendra Brooks)
Snoop Dogg ……………………………..(Ja' Marcus)
…a další



Panenko na nebi, celou dobu jsem se modlil (ač jsem nevěřící), aby už raději nikdy nevzniklo další pokračování mé zpočátku oblíbené série, ale bohužel  si na ní Zucker vzpomněl, napsal další scénář a tak dal šanci vzniknout dalšímu paskvilu mezi parodiemi. Už ve chvíli kdy jsem zjistil, že tam nebude hrát Anna Faris (údajně nemohla kvůli těhotenství), jsem to pohřbil hned od začátku, ale pak jsem tomu přece jenom dal šanci. Bohužel ani ztroskotanec Sheen to nezachránil, protože on se tu chlapec taky moc neohřál. Natočil s Lindsay jednu scénu a pak je beztak odvezli oba do léčebny. Proto musela naklusat na scénu pitomoučká Ashley Tisdale, která se sice snažila, ale zpívání jí jde o hodně líp (no možná ještě masturbace s květináčem). Co se týká parodování filmů, tak kromě (Mama) jsem nic z toho neviděl, takže jsem nejspíš nebyl pořádně v obraze, ale o Paranormal Activity a The Cabin in the Woods jsem toho slyšel dost (mám je sice doma, ale jaksi ještě nebyla chuť).
Občas se tu sice objeví nějaká ta humorná situace či hláška (kupříkladu vysvětlování dětem co je to vibrátor či jakým koncem se cucá zmrzlina), ale jinak pořádně pobavil jen Snoop Dogg a jeho přání šampónu na péra. Pokud si teda nebudeme bavit o lesbických hrátkách Jody a Kendry). Takže s hláškou „Pořád hází hovnama“ dejme od tohoto dílu ruce pryč. Opravdu pěkně slabá podívaná. Nezachrání to ani velice kuriózní snové pasáže, které se nejspíš zdají panu režisérovi a po kterých má ony bájné „mokré sny“. Abych ovšem jen nehanil, opravdu se tu dá sem tam narazit na humorné situace, při kterých z nich není cítit trapnost. Jenže těch je tu vážně málo. Kupříkladu konkurz na balet ještě ušel a ani jsem se nemusel přemáhat, abych ze sebe přece jenom vytlačil nucený úšklebek.
Scary Movie 5 se tak stal nefalšovaně nejhorším dílem celé série, který možná pobaví pár slabomyslných jedinců, ale alespoň trochu inteligentní lidé nad tímto výtvorem musí jen znechuceně zakroutit hlavou. Hold černý humor už není v podání Zuckera a jeho pucfleka Leeho to co býval. Samozřejmě nechci nikoho odrazovat, ale ve střízlivém stavu se na to raději ani nedívejte. Jsem rovněž rád, že jsem na to nešel do kina.


Hodnocení:
30%


Žádné komentáře:

Okomentovat