0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

25. 1. 2014

Bad Milo! (2013)


Kontrolujte své emoce, nebo vám ze zadku vyleze řitní démon!!!

Úředník Duncan nevede zrovna dvakrát spokojený život. Se svým věčně zhuleným otcem se moc nestýká, v práci si z něj jeho šéf i kolegové utahují a ponižují ho a místo aby chodil s manželkou na ultrazvuk kvůli jejímu těhotenství (které by si moc přáli), tak tam musí chodit kvůli svému bolavému zadku a střevům. Nejde jen o zaražené prdy, nebo snad vředy, ale v  prdeli se mu díky jeho emocím zrodil ON. Démonický Milo, jak ho Duncan sám pojmenoval. Jenže toto stvoření se potřebuje něčím živit a tak brzy začne zabíjet každého, kdo nějak ublížil jeho pánovi. Milo se však brzy začne vymykat kontrole a obrovský malér je na světě…



Režie: Jacob Vaughan
Rok výroby: 2013
Délka: 85. min
Země: USA

Hrají:
Ken Marino …………………….(Duncan)
Gillian Jacobs …………………..(Sarah)
Peter Stormare …………………..(Highsmith)
Mary Kay Place ………………….(Beatrice)
Claudia Choi ……………………...(Jillian)
…a další



V Karlových Varech jsem nebyl, tak jsem tuhle novinku musel shlédnout jinak. Hororové komedie mi nevadí, ale někdy se stane, že je to už moc i na mě. Anální démon měl diváka hlavně rozesmát svým vzhledem a pobavit krvavým řáděním, leč u mě nezafungovalo snad ani jedno. První polovinu filmu jsem se nudil jako prase a tu druhou se sice atmosféra trochu zlepšila, ale ke kýženému úspěchu to nevedlo. Jediným štěstím bylo, že se k tomu přichomýtl můj oblíbenec Peter Stormare jinak bych to nejspíše ohodnotil ještě méně, než mám v úmyslu. Tvůrčí myšlenka byla sice ujetá (to by mi ani nevadilo), ale bylo ještě potřeba to zrealizovat.
Navíc se mi nelíbila ani Milova podoba. Což je hlavní problém, protože když už je scénář postaven na banální zápletce o řitním vražedném stvoření, tak si s tím mohli dát borci přes masky více práce. Jejich výtvor totiž překvapí při prvním setkání, ale potom už je to docela otrava. Navíc se většina důležitého (tím myslím hlavně mord scény) odehrávají opět mimo záběr kamery, tudíž jsem se cítil značně ochuzen. Za celou tu dobu jsem se zasmál snad scéně na latríně a poté souboji dvou řiťolezců. To je dost málo na hororovou komedii.
Stormare coby psycholog to alespoň částečně zachraňuje svým standartním výkonem – co mu scénář a jeho postava dovolovala, ale dle mého měl dostat ještě více prostoru. Ostatní herci totiž byli dost prkenní, teda až na zhuleného fotra. Takže fekální černý humor se nekonal, tudíž já prostě nemůžu dát ani průměrné hodnocení. Celý tento výtvor se totiž pohybuje na hranici odpadu (však on je vlastně o sračkách) a podprůměru. Přivřu obě oči, dám to vyšší hodnocení, ale už teď vím, že tohle znova vidět nepotřebuju.

Hodnocení:

40%

Žádné komentáře:

Okomentovat