0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

9. 12. 2017

Slash (2002)

Půda potřebuje čerstvou krev…

Krátce po vystoupení kapely Slash je její zpěvák Mac kontaktován neznámým mužem, který mu předá dopis od otce a řekne mu o smrti jeho tety. Mac je požádán, aby se vrátil do rodného města a pomohl svému otci s pohřbem. Jenže tomu se do toho moc nechce, protože otce už od rozvodu svých rodičů mnoho let neviděl a při vzpomínce na domov ho vždy trápí děsivé noční můry. Nakonec však souhlasí a na venkov i s celou kapelou odjede. Brzy však svého rozhodnutí budou všichni hořce litovat, protože právě nadešla doba žní a hrůzná historie MacDonaldovy rodiny začne vyplouvat na povrch. Půda totiž potřebuje čerstvou krev…



Český název: Krvavé žně
Režie: Neal Sundstrom
Rok výroby: 2002
Délka: 90 min
Země: JAR

Hrají:
James O'Shea...(Mac)
Zuleikha Robinson...(Suzie)
Nick Boraine...(Billy Bob)
Steve Railsback...(Jeremiah)
Nina Wassung...(Candy)
...a další


S africkými horory moc zkušeností nemám a popravdě bych ty, co jsem dosud viděl, spočítal asi na prstech obou rukou. I to byl tedy jeden z důvodů, proč jsem sáhl po tomto nepříliš známém slasheru. Vzhledem k nízkému hodnocení na internetu jsem si však nedával žádné naděje, že by snad mohlo jít o nějak závratnou podívanou a udělal jsem dobře. Když se člověk zamyslí nad samotnou zápletkou, tak ta není zrovna nejhorší, ale to už se nedá říci o kvalitě hereckých výkonů a zvláště o poutavosti filmu jako celku.

Divák je na úplném začátku vtáhnut do vidláckého prostředí, kde má šanci sledovat „tajemství“ ukryté ve stodole jednoho z místních farmářů a osudový okamžik, který navždy poznamenal hlavního hrdinu toho filmu. V těchto chvílích jsem se ještě bavil, protože atmosféru to mělo pěknou a s nadšením jsem očekával, jakým že směrem se děj bude ubírat dále. Samozřejmě se posuneme dále v čase a následný masakr dvou teenagerů rovněž nebyl k zahození. Ocenil jsem i humornou vložku, která jejich mordu předcházela. Jenže poté nastává zlom a my (coby diváci) se seznámíme s rokenrolovou kapelou, jejichž členové moc IQ ani sympatií rozhodně neposbírali. Téhle bandě totálně vylízaných „pak“ jsem ze srdce přál co možná nejbolestivější smrt a utrpení. Následovali sice další úmrtí, ve kterých se tvůrci snažili navodit i trochu toho napětí, ale to nejdůležitější se většinou odehrálo mimo záběr kamery, takže žádné krvavé lázně rozhodně nečekejte.

Co se hereckého obsazení týče, tak to bylo docela slušné (Steve Railsback, Zuleikha Robinson, Danny Keogh, tudíž bych očekával, že když už je chabý scénář, tak alespoň tyto známé tváře trochu vylepší prestiž filmu svými výkony, ale i oni se svezli na vlně podprůměru svých méně známých kolegů. Nuž očekával jsem krvavé žně, jak sliboval název filmu a místo toho se mi dostalo jen upocené podprůměrné vyvražďovačky, která nikoho rozhodně neoslní.

Hodnocení:
40% 

Žádné komentáře:

Okomentovat