0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

17. 12. 2017

Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge, A (1985)

Freddy si vyhlédl novou oběť a ačkoliv to nemá tentokrát takové grády, dočkáme se i zde menší krvavé podívané…

Teenager Jesse Walsh se nastěhuje společně se svými rodiči a malou sestrou do „nového“ domu, ve kterém dříve bydlela rodina Thompsonových. O jeho hrůzné minulosti nemá ani potuchy, ale zanedlouho ho začnou trápit děsivé noční můry, ve kterých se mu zjevuje zlověstná démonická postava. Hrůza ve snech se začne stupňovat, což se začne neblaze projevovat na mladíkově chování. Nikdo kromě jeho spolužačky Lisy mu nevěří a všichni jeho historky o Freddym považují za snůšku nesmyslů. Pět let však Freddy Krueger vyčkával v temnotě, aby mohl znovu rozsévat hrůzu a tentokrát se rozhodl využít Jesseho tělo jako „prostředníka“ ve své cestě za pomstou…



Český název: Noční můra v Elm Street 2: Freddyho pomsta
Režie: Jack Sholder
Rok výroby: 1985
Délka: 87 min
Země: USA

Hrají:
Robert Englund...(Freddy Krueger)
Kim Myers...(Lisa Webber)
Mark Patton...(Jesse Walsh)
Clu Gulager...(Mr. Walsh)
Hope Lange...(Mrs. Walsh)
Robert Rusler...(Ron Grady)
...a další


Krátce po zhlédnutí prvního dílu, jsem se nemohl dočkat, až uvidím další díl této série. Byla to pro mne premiéra, takže jsem si dopředu nezjišťoval žádné informace a celý natěšený se tedy vrhl na dvojku. Úvod v autobuse mě příjemně navnadil a vypadalo to, že ani tentokrát neodejdu zklamán. Jenže to jsem ještě netušil, co bude následovat. Dvojka není vyloženě špatným filmem, ale je prostě jiná než Cravenova jednička a popravdě minimálně o třídu horší. Přece jenom jsou zde do očí bijící rozdíly a některé mi dost vadili.

Zvláště fakt, že většina herců podala dost mizerné výkony a hlavně hlavní hrdina mi nebyl ani trochu sympatický. Vlastně se ani nedivím, že jeho herecká kariéra byla tak krátká. Byl prostě hrozný. To samé v bledě modrém se dá však říci o většině jeho kolegů a kolegyň, ze kterých vyčnívala jen Kim Myers – no a ta u mě zabodovala hlavně svým vzhledem. Za zmínku určitě stojí i filmový otec hlavního hrdiny, ale jinak to byla celkem bída. Navíc ať se na mě nikdo nezlobí, ale celé mi to přišlo tak trochu „přiteplené“. Zvláště pak pasáž v gay baru a nutkání neustále ukazovat polonahé těla některých aktérů (no především jejich zadnice).

Naštěstí tu byl starý dobrý Freddy, který ač neměl moc prostoru, tak Robert Englund opět exceloval. Jednotlivé vraždy sice nebyly moc nápadité, ale zas tu máme explodujícího papouška, z břicha vylézajícího Freddyho a nechybělo ani ono pověstné OKO v hrdle…Díky tomu se dočkáme několika záchvěvů toužebně očekávané hororové atmosféry a i špetky toho napětí. Což je taky jeden z důvodů, proč tomu dám alespoň průměrné ohodnocení. Sice to nebylo nic extra, ale zas až tak velký průser to taky nebyl.


Hodnocení:
50% 

Žádné komentáře:

Okomentovat