0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (293) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

2. 11. 2021

Monster Brawl (2011)

Osm monster je vyzváno k wrestlingovému zápasu na život a na smrt…

Uprostřed Michiganu leží starý prokletý hřbitov, který se za nedlouho stane svědkem nevídané show. Dojde zde k wrestlingové bitvě osmi monster, které zde byly pozvány, aby se zúčastnily souboje na život a na smrt. Dva hlasatelé Buzz a Sid nás seznámí nejen se svým pomocníkem Jimmym, ale zároveň nám představí i jednotlivé účastníky. V kategorii nemrtvých jsou to Frankenstein, Mumie, Zombie a Lady Vampire, no a v kategorii nestvůr Kyklop, Vlkodlak, Swamp Gut a Witch Bitch. Nejprve budou bojovat proti sobě ve dvojicích, vítěz však může být jen jeden. Rozhodně to nebude pro většinu z nich nic jednoduchého, protože každý z nich má schované nějaké to „eso v rukávu“…



Režie: Jesse Thomas Cook

Rok výroby: 2011

Délka: 89 min

Země: Kanada

 

Hrají:

Dave Foley...(Buzz Chambers)

Art Hindle...(Sasquatch Sid Tucker)

Robert Maillet...(Frankenstein)

Rj Skinner...(The Mummy / Werewolf)

Holly Letkeman...(Witch Bitch)

Jimmy Hart...(Jimmy Hart)

...a další



Jste-li fandou bizarních filmů a ujetých filmařských tvůrčích nápadů, mohlo by se vám možná tohle kanadské dílo i líbit. V žádném případě však do toho nesmíte jít s velkým očekáváním, protože rozpočet pro jeho natočení byl mizerných 200,000 kanadských dolarů – takže žádná sláva. Dle mého se s tím ale tvůrce popasoval jakžtakž dobře – na své poměry. Je potřeba si především uvědomit, že tenhle film se ani sám nebere vážně, všechno je tu jedna velká nadsázka, herci samotní si z toho dělají srandu a dle mého chtěli hlavně a především pobavit diváky, kteří milují samotný wrestling.

 

Jako samotný nápad uspořádat bitku monster a nestvůr se mi líbil opravdu hodně. Jejich výběr už o něco méně, ale to bohužel nezáleželo na mě. Já bych tam některé monstra klidně postrádal a přidal jiné. Taková čarodějnice Witch Bitch nebo Bažinný netvor ala Swamp Gut, vypadali hrozně, stejně tak i Zombie Man. No ony celkově ty masky nebyly žádná hitparáda, ale viděl jsem už i mnohem horší. Samotné souboje mohli být taky lepší po stránce choreografie, ale já si každý jednotlivý souboj docela užíval. Chtělo to jen více gore, prasáren, nápaditosti. Navíc mě dost naštvalo, že se tvůrci vybodli ve druhém kole na Kyklopa a Lady Vampire a místo toho přešli rovnou na finále těžké váhy. To jim jen tak neodpustím!

 

Dále se mi líbil nápad, že každý ze zúčastněných nám byl v rychlosti představen v krátkém upoutávkovém videu – některá z nich měla si myslím celkem slušnou atmosféru a děj. Ti dva hlasatelé taky nebyli špatní + „božský“ hlas Lance Henriksena, který tu párkrát zazněl coby „vypravěč“. No a v neposlední řadě jsem si nemohl nevšimnout dvou pohledných spoře oděných dam Ashley Byford a Rachelle Corbeil, který zapůjčil samotný Playboy.

 

Monster Brawl jistě není pro každého, ale neurazí. Já mám rád podobné laciné braky a když mě dokáží alespoň trochu rozesmát, počítám jim to k dobru. Jasně někteří budou zklamáni, že tvůrčí potenciál, který se tu přímo nabízel, mohl být větší, no ale bohužel nebyl.


Hodnocení:

40% 

Žádné komentáře:

Okomentovat