0-9 (45) A (128) B (183) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

22. 5. 2017

Infected (2013)

Michael Madsen a William Forsythe si chtěli udělat hezký víkend se svými rodinami a přáteli. Jenže vypukne další nákaza, která promění lidi, ale i zvířata v krvelačné bestie… 

Tak a máme tady další céčkový film s dosti otřepanou zápletkou. Zombie žánr už je dle mého natolik profláknutý, že jen málokdy dokáže někdo přijít s něčím novým. Glenn Ciano se jen svezl na stále více rezavém kolotoči a společně s ním i několik stárnoucích a pomalu vyhasínajících hvězd. Máme zde opět skupinu lidí, která se vydává strávit několik dní na lesní chatu. Kromě chlastání a vyprávění starých historek si hodlají zpestřit zábavu i lovem vysoké. Bohužel pro ně však právě vypukla zákeřná infekce, která během krátké chvíle promění lidi ale i zvířata v krvelačné bestie. Dřevěná chata se má pro ně stát útočištěm, ale jak dlouho dokáží vzdorovat viru a nakaženým, když mají jen omezené možnosti k obraně…



Režie: Glenn Ciano
Rok výroby: 2013
Délka: 95 min
Země: USA

Hrají:
Michael Madsen...(Louis)
Tom DeNucci...(Andrew)
William Forsythe...(Dr. Dennehey)
Christy Carlson Romano...(Kelly)
Annie Worden...(Jessica)
...a další


Pokud máte rádi tyhle ty levné podívané, možná v nich najdete i jistý druh zalíbení. Ovšem žádný Cabin Fever nečekejte! Spíše než čistokrevný horor, bych tento kousek přirovnal k jakési obdobě hororové komedie či parodie, která se snaží diváka ulovit především na herecké obsazení, nežli na kvalitní příběh a pomalu gradující atmosféru. Což se bohužel dost promítlo v mém celkovém pohledu na danou věc. Povětšinu času jsem se totiž neskutečně nudil.

Vezmu-li v úvahu že se jedná o film se zombie tématikou (nebo v něm prostě figuruje agresivní virus), očekával bych alespoň průměrné gore scény a nějaké ty souboje. Tady se však skoro ničeho nedočkáme, jen jakéhosi „objetí“ s nakaženým a následný kousanec do ruky či jiné části těla. Tohle má proboha někoho vyděsit? Když k tomu připočítám i chabý pokus o psychologickou vložku v podobě rodinných dramat, málem mi i „ nejedna slza ukápla dojetím“. Tak hlubokomyslné a pečlivě propracované dialogy jsem už opravdu dlouho neslyšel (tohle berte jen jako špatný pokus o vtip). Někomu však ke štěstí stačí i opravdu málo.

Svého času by mě dvojice Madsen a Forsythe docela navnadila, ale vzhledem k tomu, že oba pánové už mají dávno svá nejlepší léta (tedy hlavně role) za sebou, nenechal jsem se jejich přítomností moc obměkčit. Dokonce bych i řekl, že je to ani moc nebavilo. Ostatní sice převyšovali svými výkony minimálně o dvě třídy, ale i tak jsem je viděl zahrát mnohem lépe. Forsythe měl s tím svým účesem opravdu „ránu“. Naštěstí oba dokázali tu a tam vyloudit nějakou tu hlášku, které jsem se dokázal i zasmát.

Infected měl „premiéru“ již v roce 2012 na akci zvané Rock and Shock, ale oficiálně byl uveden až 9. dubna 2013. Tento kousek mě však absolutně ničím neuchvátil a není to jen tím, že zombie žánr moc nemusím. Nenašel jsem v něm (kromě jedné pohledné herečky) nic, co by stálo za větší pozornost. Občas jsem se sice zasmál, ale jinak to byla opravdu bída.

Hodnocení:
20% 

Žádné komentáře:

Okomentovat