0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (293) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

4. 8. 2020

House II: The Second Story (1987)

Vzácný artefakt vám propůjčí nesmrtelnost, ale taky přitahuje průsery jako magnet…


Jesse se společně se svou přítelkyní po mnoha letech vrací do rodného domu, který byl jako batole nucen narychlo opustit, než byli jeho rodiče chladnokrevně zabiti. Klidu si však mnoho neužijí, protože hned vzápětí za nimi přijíždí jejich ztřeštěný kamarád Charlie se svou holkou. Když během průzkumu domu Jesse a Charlie naleznou staré novinové články a fotoalba, je o problémy postaráno. V noci se totiž vydávají na starý hřbitov, aby se podívali do hrobu svého prapradědečka. K jejich zděšení však naleznou čiperného Grampse ještě „živého“ i se vzácným artefaktem (lebkou nesmrtelnosti). Jesse se tak dozvídá nejen o historii své rodiny a artefaktu, ale i o nebezpečí, které mu nyní hrozí. Lebka totiž byla a stále je velmi žhavé zboží, které se pokusí získat zpět nejen temné síly ale i bývalý Grampsův společník, kterého byl před mnoha lety nucen zabít. Ten se chce nyní pomstít a brána do paralelních světů se otevírá…



Český název: Dům 2

Režie: Ethan Wiley

Rok výroby: 1987

Délka: 88 min

Země: USA

 

Hrají:

Arye Gross...(Jesse)

Jonathan Stark...(Charlie)

Royal Dano...(Gramps)

Lar Park-Lincoln...(Kate)

Amy Yasbeck...(Lana)

Devin DeVasquez...(Virgin)

...a další


První Dům byla vcelku dobrá osmdesátková hororová komedie, u které jsem se docela bavil a mělo to i zajímavou atmosféru, monstra a masky. Druhé volné pokračování však už tak dobré nebylo. Hororových prvků rapidně ubylo a zůstala spíš jen ta komedie a dobrodružný nádech, naopak přibylo dost trapných okamžiků. I tak se ale na to dalo dívat, akorát jsem si to už tolik neužíval. I když jak nesmrtelný prapraděda tak i kámoš Charlie mi párkrát úsměv na tváři vykouzlili. Ovšem to putování do paralelních světů mezi dinosaury a poté i k obětnímu oltáři už tak zábavné nebylo. No jak pro koho, ale já z toho spíše cítil trapnost.

 

Westernová přestřelka však pobavit dokázala, stejně jako řízení auta či závěrečné zúčtování. Dvojka byla prostě jiná, očekával jsem něco jiného, než se mi dostalo, ale i tak jsem si to dokázal v rámci možností užít. Ženské tu byly taky vcelku pěkné (paradoxně se mi nejvíc líbila představitelka obětované panny) a potěšila i přítomnost Kanea Hoddera, coby pračlověka. Ti gumoví dinosauři už zas moc ne, ale v tehdejší době byli na podobné „roztomilé příšerky“ v obdobných hororových komediích prostě ujetí.

 

Jelikož jsem jedničku ohodnotil jako lehce nadprůměrnou podívanou, tak tohle pokračování už bylo jen čistý průměr. Našlo se tu několik humorných a vtipných okamžiků, ale i dost těch trapných, navíc samotný příběh mě tolik nebavil. To však neznamená, že bych chtěl tento kousek zavrhnout. Spíš naopak, na odreagování to není špatné, ale nesmíte mít prostě přehnaná očekávání. No uvidíme, co nám tato série ještě přinese.


Hodnocení:

50% 


Žádné komentáře:

Okomentovat