0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

24. 5. 2014

House of the Dead 2: Dead Aim (2005)


„Čím se vlastně živíš? Zabíjím zombie…“

Dva agenti AMS Ellis a Nightingale jsou vysláni společně se speciálně vycvičenou skupinou mariňáků na jednu universitu, která byla označena za „epicentrum“ zombie nákazy. Mají zde za úkol najít a odebrat vzorek krve z „nulté generace zombie“, ze které by se dala získat protilátka. Na splnění své mise však mají zoufale málo času, protože vláda chce místo srovnat ze zemí a v cestě jim stojí horda hladových zombíků.
Režie: Michael Hurst
Rok výroby: 2005
Délka: 95 min
Země: USA

Hrají:
Emmanuelle Vaugier …(Alexandra 'Nightingale' Morgan)
Ed Quinn …(Ellis)
Victoria Pratt …(Henson)
James Parks …(Bart)
Sticky Fingaz …(Dalton)
…a další




Popravdě jsem byl hodně zvědavý, jak si povede „pokračování“ Bollova filmu House of the Dead, přestože s ním už nechvalně proslulý režisér neměl nic společného. No a zatímco se na oba filmy valí vlna kritiky ze všech stran, tak já byl v rámci možností s oběma spokojen. Tedy abych to uvedl na pravou míru, ani jeden z nich nemá ani na průměrné hodnocení, ale díky svému propojení s komedií (vím, tento žánr uvedený v zařazení není), ale já se u obou místy docela nasmál. Nejen nad stupiditou některých hlášek (které byli cílené a někdy i dost trefné), ale i některými scénami, nad kterými zůstával rozum stát.
Scénář dvojky má přece jenom alespoň trochu myšlenku, ale chvíli mi trvalo, než mě film zaujal. Když pominu začátek nesoucí se v duchu teen komedií a seznámení se členy speciální jednotky (z nichž zaujme snad jen dvojice Victoria Pratt a Nadine Velazquez ve spodním prádle, no a nesmím opomenout ani Jamese Parkse a jeho oblibu ve fotografování), tak jsem očekával další nudnou zombie frašku, u které to nejspíš zapíchnu. K mému překvapení jsem neusnul a to i díky (místy) slušné akci odehrávající se již v prostorách university. Sice jsem v některých momentech nevěděl, zda má větší IQ zástup zombie, nebo naši „hrdinové“, protože nelogické chování a stupidita tu prostě nesměli chybět, ale zas na druhou stranu bych chtěl pochválit Almost Human za přijatelné efekty a masky zombíků.


Jenže dalším obrovským problémem, je velmi chabá atmosféra. Nejen mně už nestačí jen poblikávající žárovky a pobíhající zombie, které v určitých chvílích agresivně útočí a koušou, aby hned vzápětí nechali svým středem proklouznout dva „bezbranné“ agenty aniž by jim způsobili sebemenší škrábnutí. To samé by se dalo říci o „komandu“, které se údajně účastnilo několika bitev po celém světě, ale nedokáží si pořádně krýt ani záda a překvapí je snad každý útok. Právě tyto do očí bijící blbosti mi dost kazily dojem z filmu. Asi největší škodou je pouhé mihnutí herce (Sid Haig), jehož jméno na obalu bylo pro mnohé jistě tím největším lákadlem. I proto si tak musíme vystačit s popichováním ústřední dvojice Emmanuelle Vaugier a Eda Quinna. Oba se však jen svezli na vlně podprůměrných hereckých výkonů, což byla taky velká škoda.



Hodnocení:
40%

Žádné komentáře:

Okomentovat