0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

11. 11. 2016

Bermuda Tentacles (2014)

 Při záchranné misi presidenta USA, číhá na válečné loďstvo v hlubinách Bermudském trojúhelníku něco obrovského. Něco, co s nimi rozhodně nebude jednat v rukavičkách.  

Během silné bouře v oblasti Bermudského trojúhelníku vyřadí blesk motory presidentskému letounu. Na poslední chvíli se podaří posádce přesvědčit nejmocnějšího muže USA, aby nastoupil do záchranné kapsle a ten následně zmizí v hlubinách oceánu. Na záchranou misi je povoláno válečné loďstvo, pod vedením admirála Lindy Hansen. Ta má za úkol spolupracovat se speciální jednotkou, které velí Oliver, ale nebude to nic jednoduchého. Oba mají nevyřešené spory z minulosti, nad které se ovšem musí povznést, pokud chtějí zachránit presidenta dřív, než mu dojde kyslík. Nemají však ani tušení, že v hlubinách na ně číhá něco gigantického. Něco, co má obrovské chapadla a je téměř nezničitelné. 



Český název: Bermudská příšera
Režie: Nick Lyon
Rok výroby: 2014
Délka: 89 min
Země: USA

Hrají:
Trevor Donovan...(Oliver)
Mya...(Plummer)
John Savage...(president DeSteno)
Linda Hamilton...(admirál Linda Hansen)
Jamie Kennedy...(Dr. Zimmer)
...a další 


Jeden by si řekl, že by mohlo jít o zajímavé monster béčko, ale jen do chvíle než zjistí, že jej má na svědomí společnost Asylum, která tentokrát spolupracovala se SyFy. Což samozřejmě nevěstilo nic dobrého a nakonec tomu tak i bylo. Raději se ani neodvažuji zařadit tento film do nějakého "čistokrevného" žánru, protože jde o směsku snad všeho možného i nemožného a už vůbec ho nemůžu označit za béčko. Docela jsem se zhrozil, když jsem uviděl jméno režiséra, protože ho mám zafixovaného pod posledním Mutantem (Species: The Awakening), který se mi docela líbil. Od té doby ovšem musel zřejmě podstoupit lobotomii, jinak si nedokážu vysvětlit tu zhoršenou úroveň většiny následujících filmů.

Začátek filmu sice dokázal navnadit, ale to bylo tak jediné pozitivum, které jsem tu zaregistroval. Obří chapadla se vynořila z hlubin oceánu docela rychle a první (digitální) útok se dal ještě přežít ve zdraví. Pro diváka samozřejmě! Pro postavy už to bylo horší a počet přeživších se začal rapidně ztenčovat. Bohužel to mělo jen krátkodobý efekt a následně to začne nudit. Sterilní atmosféra a množství stupidních dialogů si začalo vybírat svou daň. Všudy přítomnou nudu a neustále se opakující záběry, nedokázala zachránit ani přítomnost Lindy Hamilton. Značně zestárlá herečka má už dobu své největší slávy dávno za sebou. Inu od doby co bojovala s Terminátorem, uběhla už fůra času. Navíc většina ostatních herců podala opravdu katastrofální výkony.

I proto jsem přivítal, když se vojáci vydali hledat presidenta v miniponorce. Prvotní dojem z hlubinné jeskyně byl dobrý, opět jsem očekával zázraky v podobě zajímavého podání záhady Bermudského trojúhelníku, ale i zde jsem ošklivě narazil. Zde již naplno zapracovala chorá představivost tvůrců a následný chaotický mišmaš mě znechutil již úplně. Snad kdyby se toho ujal někdo schopnější, mohlo to být lepší, ale to se už nikdy nedozvíme. Navíc si nešlo nevšimnout docela velké podobnosti (samozřejmě v mnohem horší kvalitě) s filmem Den nezávislosti. Bermudská příšera mě tak zklamala téměř na celé čáře. Jen díky samotnému začátku tomu nedám odpad. Očekával jsem alespoň průměrný boj s obří chobotnicí, ale dočkal jsem se úplně něčeho jiného. Mimozemská tématika mi nikdy nebyla moc po chuti, ale v tomto bídném podání to bylo ještě mnohem horší, než tomu bývá v jiných případech.  

Hodnocení:
20%

Žádné komentáře:

Okomentovat