0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

30. 6. 2019

Trigger Man (2007)


Lov divoké zvěře se pro trojici kamarádů změní v boj o holý život. Dostanou se totiž do teritoria šíleného snajpra…


Tři přátelé se vydávají z rušného Manhattanu do odlehlého Delaware. Od venkovského prostředí a tamních lesů si slibují nezapomenutelný zážitek, okořeněný lovem divé zvěře. A to se jim skutečně splní, ovšem poněkud jinak, než si představovali. Oni sami se totiž záhy stanou terčem šíleného střelce…



Režie: Ti West

Rok výroby: 2007
Délka: 80 min
Země: USA

Hrají:
Reggie Cunningham...(Reggie)
Ray Sullivan...(Ray)
Sean Reid...(Sean)
Larry Fessenden...(Henchman)
James Felix McKenney...(střelec)
...a další


Ti West nepatří zrovna mezi režiséry, jejichž tvorbou bych byl zrovna moc okouzlený, ale prozatím jsem od něj viděl pravda jen dva filmy. Po Cabin Fever 2 mě však zklamal i Trigger Man. Ono taky s rozpočtem 10 000 dolarů se nedají dělat zrovna zázraky, ale prvních cca 35 minut jsem si říkal, zda si ze mě někdo neudělal doslova srandu (tím je myšleno zařazení do hororového žánru). Otřesná kamera a nudné potloukání trojice hlavních hrdinů byli zaručeným uspávadlem, nic se pořád nedělo a já měl sto chutí tento film prostě vypnout.

Sledovat přes mířidla krajinu a zvířata, která se tu a tam mihnou před mířidly zbraní, nebylo totiž žádné terno. Pak ovšem nastal mírný zvrat. Zazněl výstřel, první mrtvý, vzrůstající panika a další pobíhání po lese. Konečně jsem alespoň částečně ožil a byl zvědavý, kam se tento opravdu jednoduchý příběh posune. Nečekejte ale žádný nervy drásající survival. Po vystřelení mozku druhého kamaráda se ten poslední rozhodne vypátrat, kdože si z nich udělal tréninkové terče a proč. Trocha té krve rozhodně nebyla na škodu, ale nějak výrazněji jsem nezaznamenal zlepšení atmosféry, natož pak hereckých výkonů (které byli opravdu chabé).

A to i přesto, že se tu objevilo několik známějších tváří. Zřejmě šlo o kamarády začínajícího režiséra a tak si tu zahráli zadarmo (možná za párek a pivo). Podle toho to taky tak vypadalo. Trigger Man sice není vyložený odpad, ale ani se moc nedivím, že ho zná jen opravdu malé množství diváků. Do průměrné záležitosti to mělo daleko, takže mi samozřejmě nezbývá nic jiného, než tomu dát nízké ohodnocení. Až na dva – tři světlejší okamžiky (vraždy), to byla jedna velká bída. A kecy že šlo o příběh podle skutečné události, mě už dávno neberou.


Hodnocení:
30% 

Žádné komentáře:

Okomentovat