0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (293) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

21. 1. 2023

Alpha Wolf (2018)

Když vás kousne vlkodlak, proměníte se v monstrum nebo v člověka? Tady nám nabídnou obě varianty…

Manželé Jack a Virginia se rozhodnou odjet do hor společně se psem Larrym, aby zde strávili nějaký čas v chatě, patřící její rodině a pokusili se upevnit svůj pošramocený vztah. Nádherná příroda však skrývá děsivé tajemství, které je od jejich příjezdu začne pozorovat a jednoho večera i fyzicky napadne. Obrovské chlupaté stvoření zraní nejen Jacka ale i Larryho a následně zmizí v lese. Co to jen mohlo být? Medvěd, velký vlk, nebo něco mnohem horšího? Velmi brzy Jack pocítí změny na svém těle i psychice a na povrch začne vyplouvat jeho nejhorší „já“. Vlivem měsíce se však začne měnit i samotný Larry a Virginia se nevědomky ocitá v obrovském nebezpečí…



Režie: Kevin VanHook

Rok výroby: 2018

Délka: 85 min

Země: USA

 

Hrají:

Casper Van Dien...(Jack Lupo)

Jennifer Wenger...(Virginia Lupo)

Patrick Muldoon...(Reed)

James Preston Rogers...(šerif Carradine)

Titus...(Larry)

Tyler Gallant...(Larry - člověk)

...a další


Normálně se říká „do třetice všeho dobrého a zlého“, ale já měl bohužel tu smůlu, že jsem si v posledních dnech vybral tři filmy s vlkodlačí tématikou a jeden byl horší než druhý. Tento rok mám zatím hodně velkou smůlu na výběr filmů až na pár světlejších výjimek. Když jsem viděl herecké obsazení, čekal jsem přece jenom alespoň průměrnou podívanou, ale bohužel…Casper Van Dien a jeho skutečná manželka Jennifer Wenger se vzali jen chvíli před natočením tohoto kousku, takže zahrát si manželé i ve filmu, jim nedělalo žádný problém. Jenže co chcete hrát, když celý scénář je téměř celý lichý, nudný a plný scénáristovy fantasmagorie, u které nevíte, jestli se máte smát nad hloupostí nebo brečet.

 

Již samotný úvodní útok vlkodlaka na dva lovce byl dost amatérsky provedený, takže jsem si přestal dělat veškeré naděje na zajímavou podívanou. To jsem však ještě netušil, kam až jsou v tomto filmu ochotni zajít. Nejenže se zde promění ve vlkodlaka sám hlavní hrdina, ale i pokousaný pes projde vlastní proměnou – akorát opačnou – v člověka. To už jsem se musel začít smát. A smích nad trapností mě nepřešel ani ve chvíli, kdy na vlkodlaka stačilo hodit pár stříbrných mincí a upálit ho v autě. Těch vlkodlaků tu bylo více a jejich proměny zas tak špatné nebyly, co se masek týče – jo to už bylo horší.

 

Dočkáme se i nějakého toho gore, pár krvavých šrámů, nahoty, rozsápaných hrdel, ale tím výčet zajímavých prvků tohoto filmu asi končí. Ani se moc nedivím, že tento film se u diváků dočkal dost velké kritiky a nízkého hodnocení. Sám jsem neustále pokukoval po časomíře, kdy tato ubohost konečně skončí. Casper Van Dien nikdy nepatřil mezi TOP herce, ale několikrát podal o hodně lepší výkony, než tomu bylo zde a ostatní tu byli spíš jen do počtu. Alpha Wolf tak příliš zajímavých momentů nenabídne. Ve vlkodlačím subžánru se ztratí a ani po něm pes (nebo tady vlastně i člověk) brzy neštěkne. Jen další zbytečnost v mé sbírce.


Hodnocení:

30%

Žádné komentáře:

Okomentovat