0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (293) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

8. 11. 2020

Small Town Folk (2007)

Městečko Grockleton živý nikdo neopustí!

Manželé Jon a Susan se rozhodnou podniknout dobrodružný výlet, během něhož se však ztratí. Nedbají varovaní podivných cizinců, které potkají u silnice a odbočí směrem k městečku Grockleton, které není na žádné mapě. Zde se rozhodnou přenocovat v Beesley's Manor, nevšímajíc si zlověstných pohledů členů tamní rodinky. Ti totiž cizince nesnáší, a když už někdo zavítá do těchto končin, rádi je loví a doplňují si svou sbírku trofejí. Pro mladé manželé tak nastávají krušné časy a zoufalý boj o přežití. Nejsou však jediní, kdo toho dne zavítá do okolí Grockletonu. Čtveřice teenagerů rovněž okusí zdejší „pohostinnost“…



Český název: Městečko Grockleton

Režie: Peter Stanley-Ward

Rok výroby: 2007

Délka: 90 min

Země: Velká Británie

 

Hrají:

Greg Martin...(Jon)

Hannah Flint...(Susan)

Simon Stanley-Ward...(Marcus)

Sophie Rundle...(Heather)

Chris Ryle Wright...(The Landlord)

...a další


Ani já jsem nedbal varovných signálů a velmi nízkého hodnocení a podíval jsem se na tuto britskou nízkorozpočtovou hovadinu, která mi přišla jako velmi špatná parodie na buranské slashery. Hledat vůbec nějaká pozitiva byl téměř nadlidský výkon, přesto musím říct, že jsem za tu dlouhou dobu, co věnuji svou pozornost hororům, viděl ještě mnohem horší filmy a to už je co říct. Protože tenhle kousek je opravdu špatný po všech stránkách, leč jsem tu narazil i na několik úsměvných momentů a bizarních situací, které se mi ač je to možná k nevíře i docela líbily.

 

Jedinou známější tváří, která se tu objevila, byl pro mne liliput Warwick Davis (představitel kupříkladu Leprechauna). Ten tu však měl jen malou roli. Zbytek osazenstva ať už buranů nebo kladných postav museli tvůrci vytáhnout z nějakou ústavu pro duševně choré, protože tu snad nikdo neměl IQ větší než 40-50 a během sledování jsem nevěděl, kdo je větší magor a tupec. Pobavil režisérův (zřejmě brácha a především folkový a country zpěvák) Simon Stanley-Ward v cyklistické přilbě, který ač hrál dobráckého tupce, stal se největším killerem celého filmu. Ale ta úděsná „akční – mordovací“ choreografie a triky, no potěš koště. Soubor ochotníků by to zahrál lépe. Dokonce jsem měl i podezření, jestli v tom nemá tak trochu prsty TROMA. Debilitě by to totiž odpovídalo, ale to bych chlapce od Lloyda Kaufmana urazil – ti by si s tím totiž ještě mnohem více vyhráli a nabídli nám lepší a hlavně větší bizarní podívanou.

 

Městečko Grockleton nám skutečně nabídne celou škálu nejrůznějších pošuků a to na obou stranách pomyslné barikády. Škoda jen, že nám nenabídne i slušnější a zábavnější podívanou a triky. Podprůměrná podívaná pro otrlé a lidi, kterým nevadí obětovat svůj čas pro něco podobného. Je však potřeba ještě jednou připomenout, že existují ještě horší filmy!


Hodnocení:

30% 

Žádné komentáře:

Okomentovat