0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

26. 7. 2020

No One Lives (2012)

Zabijete-li holku psychopatickému sériovému vrahovi, můžete si být jistí, že jeho pomsta vás bude šeredně bolet!


Betty a její přítel jsou během jízdy k jejich „novým zítřkům“ přepadeni a uneseni rodinným gangem násilníků, zlodějů a vrahů. Jenomže když shodou nešťastných okolností dojde k usmrcení mladé ženy, odhalí její přítel svou pravou tvář a nastupuje cestu krvavé pomsty. Muž, jehož pravou identitu nikdo nezná, je totiž ve skutečnosti psychopatickým sériovým vrahem, který skrývá rovněž nejedno tajemství a hlavně nezná slitování. Zabíjení je jeho největším koníčkem a navíc únosci získali něco, co je pro něj nesmírně důležité a cenné. To samozřejmě hodlá dostat zpět, zanechávajíc za sebou kupu mrtvol a litry prolité krve…



Český název: Nikdo nepřežije

Režie: Ryûhei Kitamura

Rok výroby: 2012

Délka: 86 min

Země: USA

 

Hrají:

Luke Evans...("Řidič")

Laura Ramsey...(Betty)

Adelaide Clemens...(Emma Ward)

Derek Magyar...(Flynn)

America Olivo...(Tamara)

Lee Tergesen...(Hoag)

...a další


Předchozí Kitamurův film Půlnoční vlak se mi docela líbil a tak jsem se samozřejmě těšil na další porci kvalitní řezničiny a tu jsem nakonec i dostal. Přiznám se, očekával jsem ještě trochu větší masakr (dle ohlasů na internetu), ale ve své podstatě si nemůžu zas tak moc stěžovat. Měl bych sice menší výhrady k jisté naivitě samotného příběhu, ale u podobně laděných kousků je stejně nejdůležitější brutální pomsta a co možná nejkrvavější podívaná. Nu a ta nám zde byla nabídnuta ve vcelku slušné porci.

 

Je však potřeba dopředu upozornit, že za vším stojí WWE Studios – takže ať vaše očekávání nejsou zase přehnaně vysoká. Luke Evans se však role psychopatického vraha ujal velmi svědomitě a podal solidní výkon. Sice mi trošku lezly na nervy ty filozofické kecy (to však počítám na vrub scénáři), ale jinak předvedený masakr stál za to. Gore mělo slušnou úroveň, krve tu rovněž bylo dostatek a dočkáme se i nějaké té morbidity a brutality, takže co víc si může člověk od béčkového kousku přát.

 

Atmosféra taky nebyla zrovna nejhorší, tu a tam se dostala ke slovu i nahota a hlavně jsem se u toho ani moc nenudil. Však k tomu nebyla ani moc příležitost. Navíc já mám docela rád filmy, ve kterých vlastně není žádná kladná hlavní postava a tak si ti „zlí“ dají pořádně přes hubu, až se u toho lámou kosti i vazy, nebo se ven valí vnitřnosti. Dokonce i celková stopáž byla přijatelná – žádné zbytečné natahování. No One Lives tak řadím k zástupu lehce nadprůměrných hororových thrillerů, které jsem určitě neviděl naposledy. Klady zde převyšují zápory a hlavně jsem si užil docela slušnou porci krvavé podívané.


Hodnocení:

60%


Žádné komentáře:

Okomentovat