0-9 (45) A (127) B (183) C (178) D (193) E (48) F (100) G (103) H (162) I (73) J (50) K (56) L (93) M (140) N (70) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (57) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

23. 7. 2017

Knock Knock (2015)

Pánové, před těmito dámami si pořádně chraňte své poklopce! Jinak toho budete šeredně litovat!

Evan žije spokojený rodinný život společně se svou milující manželkou a dvěma malými dětmi. Navíc je i docela úspěšným architektem. Jeho rodina právě odjíždí na víkend k moři a on má tak konečně víc času se soustředit na svou práci. Během večera se strhne hustý liják a on je zničehonic vyrušen zaklepáním na dveře. Za nimi stojí dvě neznámé mladé dívky, které jej požádají o pomoc. Ztratili se a potřebovali by se na chvíli usušit a zavolat si. Evan jim samozřejmě nabídne přátelskou ruku a pozve je do svého domu. V tu chvíli však ještě netuší, jak velkou chybu udělal. Atraktivní dívky jej svedou, ale tím to všechno ještě nekončí. Obě s ním začnou hrát nebezpečnou psychologickou hru plnou vydírání a psychického nátlaku, která se následně změní v boj o holý život…



Český název: Nebezpečné pokušení
Režie: Eli Roth
Rok výroby: 2015
Délka: 99 min
Země: USA / Chile

Hrají:
Keanu Reeves...(Evan)
Ana de Armas...(Bell)
Lorenza Izzo...(Genesis)
Ignacia Allamand...(Karen)
Aaron Burns...(Louis)
...a další


Eliho Rotha asi netřeba příliš představovat. Jeho filmy jako Hostel či Cabin Fever zná snad každý z vás. Poslední roky mi však přijde, jakoby režisér marně hledat svou prvotní šťastnou ruku při výběru kvalitních zápletek, kterými si na svou stranu získal docela početnou skupinu příznivců. Já ho popravdě nikdy nebral jako příliš kvalitního režiséra, ale občas mě dokázal mile překvapit. Jeho poslední film The Green Inferno mi však ukázal, že by raději neměl moc experimentovat napříč hororovými odvětvími. I proto jsem šel do toho erotického thrilleru / hororu s menšími obavami.

Rozhodně jsem nečekal takovou pecku jako Základní instinkt, ale chtěl jsem uvěřit, že by se Keanu Reeves (hlavní želízko v ohni) neupsal lecjaké kravině. No a popravdě mě první polovina filmu i docela bavila. Hororového v ní nebylo vůbec nic, zato se na placu objevila dvě velice atraktivní děvčata. Eli Roth má slabost pro svou dnes již oficiální manželku Lorenzu Izzo a už je to jeho druhý film, ve kterém se odhalila před kamerou. Zde však měla zdatnou konkurentku v podobě sličné Any de Armas – a že se bylo pánové na co dívat. Obě děvčata (postavy) byly pěkně prdlé na hlavu, vyzývavé a já se ani moc hlavnímu hrdinovi nedivím, že jim tak rychle podlehl. Jenže erotické jiskření a nahotu jsem bral jen jako takový bonus a očekával jsem další slušnou psychologickou nálož – protože „Home Invasion“ filmy mám docela rád.

To jsem však ještě neměl tušení, že tohle bude jen jejich velmi chabá odnož. Násilí si tu moc neužijeme, napětí aby člověk taky pohledal a navíc mi přišlo, že čím více se blížil konec, tím mě tento film bavil míň a míň. Dramatické vyvrcholení se nekonalo a já tak při závěrečných titulcích pocítil spíše zklamání, než abych skákal metr vysoko, jaký že to byl skvělý a nezapomenutelný film. První polovina a sympatické děvčata se smyslem pro černý humor tomu však zachránily alespoň průměrné hodnocení.

Hodnocení:
50% 

Žádné komentáře:

Okomentovat