0-9 (45) A (130) B (186) C (182) D (196) E (48) F (101) G (103) H (168) I (73) J (50) K (57) L (94) M (141) N (73) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (298) T (110) U (37) V (59) W (83) X (6) Y (10) Z (42)

14. 9. 2024

HollyBlood (2022)

Kvůli své tajné lásce předstírá, že je upír, což samozřejmě neunikne pozornosti nejen blízkého okolí, ale ani samotným nočním tvorům, lačnícím po lidské krvi…


Nesmělý Javi žije se svým otcem a je tajně zamilovaný do své spolužačky Sary. Ta je blázen do upírů a veškeré tématiky s nimi spojené. I z toho důvodu si s ní píše přes falešný účet na sociální síti, kde se vydává za dívku a posléze začne sám předstírat, že je upír, aby si získal její přízeň. Nemá ani tušení, že jej zpovzdálí sleduje skutečný upír i místní youtuber Diego – rádoby lovec upírů. Oba se Javiho snaží zbavit, ale v temnotách se skrývá ještě něco mnohem děsivějšího… 



Režie: Jesús Font

Rok výroby: 2022

Délka: 87 min

Země: Španělsko

 

Hrají:

Óscar Casas...(Javi)

Isa Montalbán...(Sara)

Jordi Sánchez...(Fernando)

Carlos Suárez...(Diego)

Lara Boedo...(Carmen)

Piero Mendez...(Azrael)

...a další



Netflix ve spolupráci s Filmaxem přichází s dalším nášupem pro své placené diváky a opět to nebyla zrovna moc velká trefa do černého. Osobně mi hororové komedie (parodie) nějak nevadí, pokud dokáží nabídnout slušnou porci zábavné podívané, ale tohle byl místy vážně hodně velký úlet, který nebyl ani moc srandovní a už vůbec ne kvalitní. Od Španělů bych čekal mnohem lepší podívanou, i když je pravda, že svá nejlepší léta už mají asi za sebou. Režisér samotný byl pro mne jedna velká neznámá a po tomto filmu už asi od něj ani nic vidět nechci.

 

Největší bizar na tom všem byl onen film HollyBlood, na který šli do kina, kde ona trojice herců vypadala jak banda homosexuálů a přestože šlo o zjevnou parodii na Twilight, bylo mi až na zvracení. Naštěstí šlo jen o špatný pokus o žert a hlavní dějová linka se točila okolo něčeho jiného. Bohužel i zde šlo spíše o romantické drama mezi dvěma mladými studenty, okořeněné o záhadného upíra, šikanu ve škole a snahu hlavního hrdiny získat pozornost své tajné lásky. No slza mi neukápla a nebýt toho tlustého rádoby lovce upírů, asi bych se u toho ani moc nezasmál.

 

Homofobní hlášky a urážky jsem přešel bez větší pozornosti a jediné co mě zaujalo coby fandu hororového žánru, tak byl samotný začátek a potom bitva s hlavním upírem a odhalení jeho totožnosti. Zbytek byla jen taková nudná vata. HollyBlood toho prostě neměl moc co nabídnout a zjevně byl cílen na úplně jinou diváckou skupinu, než jsem já. Pomalu ale jistě mi začíná s filmy nad rok 2010 docházet trpělivost. Hlavně s těmi z poslední doby, protože valná většina jsou neskutečné kokotiny a asi se zase vrátím zpět ke starým klasikám z 80 – 90 let.


Hodnocení:

30% 

Žádné komentáře:

Okomentovat