0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (293) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

14. 8. 2021

Dark Ride (2006)

Další strašidelná atrakce, která se stane místem posledního odpočinku pro několik bláhových teenagerů…

Pětice kamarádů se rozhodne vydat na usmiřovací výlet. Poslední dobou jsou vztahy mezi některými z nich dost napjaté a tak by nějaké to povyražení nemuselo být vůbec špatné. Po cestě přiberou ještě stopařku Jen a následně se rozhodnou zastavit u starého zábavního parku, jenž je již řadu let uzavřen kvůli děsivým událostem, které se před lety staly na atrakci zvané Dark Ride, ale brzy by mohl být znovu otevřen. Vkradou se tedy do „Domu hrůzy“, ale záhy budou svého rozhodnutí hořce litovat. Netuší totiž, že psychicky narušený sériový vrah, který zde před lety žil a zavraždil několik lidí včetně malých dvojčat, právě utekl z léčebny a rozhodl se „vrátit domů…“.



Slovenský název: Jazda smrti

Režie: Craig Singer

Rok výroby: 2006

Délka: 91 min

Země: USA

 

Hrají:

Jamie-Lynn Sigler...(Cathy)

Alex Solowitz...(Jim)

Patrick Renna...(Bill)

Andrea Bogart...(Jen)

Jennifer Tisdale...(Liz)

David Clayton Rogers...(Steve)

...a další


Docela jsem se těšil na to, až si zas po delší době pustím nějaký ten slasher, bohužel tento film se neukázal být moc dobrou volbou. Chtěl jsem nenáročnou podívanou na odreagování, nějaký ten menší masakr hloupých teenagerů, trochu té brutality a dostalo se mi spíše podprůměrné záležitosti, ze které místy až boleli oči a nudil jsem se u toho více, než by mi bylo milé. Zvláště když scénář byl naprosto bez známek nějaké originality a napětí či snad hutnou atmosféru aby tu člověk pohledal.

 

Úvodní pasáž s malými dvojčaty ještě ušel a já si říkal, že by to nemuselo být vůbec marné. Atrakce (Dům hrůzy) nevypadala zle, jenomže potom přišlo neskutečně zdlouhavé a nudné seznamovaní s partičkou nadržených teenagerů a přiblblých holek (hrdiny tohoto příběhu), které se vleklo, a to i přes snahu nahodit pár hlášek (ať už těch rádoby vtipných, nebo sexistických). V tu chvíli jsem začal nervózně pokukovat po časomíře. Pak konečně přišel na řadu náš psychopat (sériový vrah) a já se konečně těšil na krvavou podívanou. Jenže…

 

Evidentně tomu scházel větší rozpočet. Pár mordů proběhne mimo záběr kamery, neschopnost tvůrců se snažili zamaskovat blikáním světel, pobíháním po atrakci, vřískáním, trháním kamery z místa na místo a já začal být zklamaný čím dál více. Udobřili si mě alespoň dvěma povedenými scénami (vraždami), při kterých se půlily – odřezávaly hlavy. Ale to je tak vše a já si říkám, že na slasher je to sakra málo. Finální rozzuzlení navíc taky nebylo zrovna moc šokující a nervy drásající. No malý plusový bodík dávám za to, že tu hrály alespoň jakžtakž pohledné děvčata.

 

Dark Ride však řadím mezi ne moc povedené a hlavně podprůměrné záležitosti, které klidně můžete minout bez povšimnutí. Vyložená ztráta času to sice není, ale příliš záživná podívaná rozhodně taky ne.


Hodnocení:

30% 

Žádné komentáře:

Okomentovat