0-9 (45) A (128) B (184) C (179) D (193) E (48) F (100) G (103) H (163) I (73) J (50) K (56) L (93) M (141) N (71) O (44) P (157) Q (8) R (100) S (292) T (110) U (37) V (58) W (82) X (6) Y (10) Z (42)

16. 4. 2022

Monster Hunter (2020)

Milla Jovovich je vtažena do jiné dimenze, světa plného příšer a monster, proti kterým jsou pozemské zbraně téměř neúčinné…Inspirováno stejnojmennou herní sérií…

Během hlídky zastihne jednotku pod vedením velitelky Artemis neobvyklá pouštní bouře, která ji doslova teleportuje do jiné dimenze. Tento téměř pustý svět ovládají obrovská monstra, která nenechají na živu nic, co se hýbe. Vojáci na něco takového nebyli připravení, jejich zbraně jsou neúčinné a tak jeden po druhém umírají, až zbude jen jejich velitelka. Ta je nucena se spojit s tajemným lovcem, který jejich boj o život zpovzdálí sledoval a tato nesourodá dvojice, je nyní nucena spolupracovat, pokud chtějí přežít. On se snaží dostat ke svým lidem, ona zase touží najít cestu zpátky do našeho světa…



Režie: Paul W.S. Anderson

Rok výroby: 2020

Délka: 103 min

Země: USA / Německo / Japonsko / Čína / JAR / Kanada

 

Hrají:

Milla Jovovich...(Artemis)

Tony Jaa...(Lovec)

Ron Perlman...(Admirál)

T.I....(Lincoln)

Meagan Good...(Dash)

Diego Boneta...(Marshall)

...a další


Resident Evil jsem si coby herní sérii opravdu oblíbil, filmová mě už zas tolik neokouzlila, ale to neznamená, že by se mi nelíbila. Paul W.S. Anderson i Milla Jovovich dokázali v některých dílech potěšit mé choutky a tak jsem jim samozřejmě chtěl dát šanci i tentokrát. Je pravda, že herní sérii Monster Hunter jsem nikdy nehrál ani jí neznám, takže nemůžu soudit, do jaké míry se jim to povedlo, ale samotný film mě nějak závratně neokouzlil. To můžu říct hned narovinu. Přece jenom jsem čekal něco jiného, než se mi nakonec dostalo a zřejmě ani nedokážu spočítat, kolikrát jsem u jeho sledování vyprskl smíchy nad jeho trapností či si jen klepal na čelo nad jeho stupiditou. A to mám podobně laděné kousky celkem v oblibě.

 

Tohle akční fantasy si mě tedy moc nezískalo. Proč? Příběh samotný byl plochý jak hrudník samotného režiséra a jeho stará na tom nebyla o moc lépe. Nesmrtelná Artemis přežila vše možné i nemožné a stala se přesně tím tipem hrdinky, které zrovna moc nemusím, protože jim nevěřím jejich „žití“. Během první půlhodiny je její jednotka rozmetána na sračky nejen písečným tvorem s rohy (Diablos), ale i škorpioními polo-vetřelci (Nerscyllas) a já si říkal, no tak to bude pěkný vopruz sledovat jenom zestárlou Millu, které neslezla rtěnka z úsměvu během celého filmu. Naštěstí se na scéně zjeví lovec Tony Jaa a jejich vzájemné škádlení přeroste v celku sehranou dvojku. Jejich boj s monstry se mi líbil i díky zbraním – paradoxně tam kde byl totálně na hovno těžký kulomet, granáty, raketomet, kulky ze samopalů a pistolí, tam v pohodě obstál zápalný/výbušný šíp, pár starých mačet a dýk. No vždyť říkám, že jsem se nasmál téměř celý film.

 

Jediné co mě opravdu vykolejilo, byl Ron Perlman v paruce. Vypadal jak vysloužilá bukvice a je to jedna z nejhorších rolí, ve které jsem ho kdy viděl hrát. To už ten Kocour Mikeš v kuchařských hadrech byl mnohem lepší (mimochodem, nenechte si ujít jeho scénu během závěrečných titulek). Ten létající drak už tu byl spíš dost přes čáru, ale chápu, že potřebovali ještě poslední finální bossfight. Prostě taková pohádka pro dospělé, která měla dle mého rozhodně navíc. Bohužel se nechal Anderson dost unést a celému světu ukázal své slabiny. Dobré filmy přestal točit už dávno, teď poslední roky je z něj jen hodně průměrný režisér, který má štěstí, že vždycky dostane dost velký rozpočet…


Hodnocení:

40%

Žádné komentáře:

Okomentovat